دوره آموزش سئو و به همراه درباره دوره سئو

Wiki Article

ممنونم میشوم سایت بنده رو یه آنالیزی بفرمایید و پیشنهادی داشتید برای بهبود وضعیت سئوی سایتم مطرح بفرمایید.

جلسات مهارت‌های نرم: پنجشنبه‌ها (۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰) این مسیر رشد مناسب کیست؟

هزینه نکنید بعد از یاد گرفتن سئو خودتون میتونید وب سایتتون رو سئو کنید.

سئو یک روش بازاریابی عالی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود اما یک عیب بزرگ دارد! سئو دیربازده است و بستگی به سختی کلمات کلیدی، ممکن است بین یک تا چند ماه زمان نیاز داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که بازدهی سریع داشته باشد، بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بازاریابی بروید اما اگر روی سئو تمرکز کنید، پس از رسیدن به صفحه اول گوگل بازدهی خوبی خواهد داشت و هزینه‌های آن مانند روش‌های دیگر بازاریابی اینترنتی سنگین نیست.

حال اگر خودتان سئو بدانید می توانید با یک ساعت وقت گذاشتن در روز هر کلمه ای که بخواهید را بعد از مدت مشخصی به صفحه اول گوگل بیاورید و آن را حفظ نمایید.

توصیه من این است که تا وقتی در زمینۀ سئو حرفه‌ای نشده‌اید و با ساختار گوگل و طرز کار الگوریتم‌های آن آشنایی کاملی ندارید، از این روش استفاده نکنید.

زیرتیترهایی غیر از عنوان اصلی را داخل تگ قرار دهید و سعی کنید از کلمات کلیدی هدف در آن‌ها استفاده کنید.

اگر هنوز وب سایت ندارید می توانید در دوره آموزش جامع سئو شرکت کنید و به شرکت کنندگان دوره جامع سئو بپیوندید.

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا مورد بررسی قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

لازم است در بحث آموزش سئو سایت به زبان ساده با لینک و بک لینک نیز آشنا شوید. چرا که این دو موضوعاتی مهم در بحث سئو هستند. لینک به این صورت است که شما به کلمه‌ای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری می‌شوید. این کلمات معمولاً با رنگ، فونت و سایز متفاوتی نوشته می‌شوند تا کاربر به راحتی آن را ببیند.

اولاً با این کار به گوگل نشان می‌دهید که محتوای صفحۀ شما مرتبط با آن صفحۀ خوبی است که لینک کرده‌اید و شاید حتی این پیغام را به گوگل برسانید که مطلبی کامل‌تر از نوشتۀ رقیب تولید کرده‌اید.

حالا در این مقاله درباره تکنیک‌های مختلف سئو (یعنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) حرف می‌زنیم، با سئو داخلی و خارجی و نکات مهم هر کدام آشنا می‌شویم.

رتبۀ الکسا از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از مردم برای تصمیم‌گیری در مورد خوب یا بد بودن یک وب‌سایت به رتبۀ الکسا نگاه می‌کنند!

حالا یک سوال: شما وقتی برای چیزی در گوگل جستجو می‌کنید جواب سوال یا نیاز خود را کجا پیدا می‌کنید؟ خیلی کم پیش می‌آید چیزی که دنبالش هستیم را در نتایج اول یا نهایتاً در صفحه اول پیدا نکنیم.
بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

استفاده‌ی بیش از حد از کلمه‌ی کلیدی در متن (تراکم بیش از حد بالا)، بهره بردن از تگ‌های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از مطالب کپی و امثال آن از جمله تکنیک‌های رایج در سئوی کلاه سیاه محسوب می‌شود.

سایتی که به بهترین شکل در طراحی بهینه شده باشد و محتوای ارزشمند داشته باشد، توسط موتورهای جستجو در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرند و در اصل کار موتور جستجو این است که این موارد را شناسایی کند.

تمام این مقالات را می‌توانید در بخش آکادمی سئو ببینید و مطالعه کنید.

بدون شک این موتور جستجو قدرتمندترین بوده و به همین علت بیشتر اصول و مبانی سئو در جهت موفقیت یک وب سایت در نتیجه‌ی جستجوی گوگل قرار دارد.

همونطوری که همتون می دونید در طی روز هزاران جستجو در گوگل انجام می شه و هر مدیر سایتی میخواد ورودی خوب و مشتری بگیره !

پس به هیچ عنوان از روش‌های خلاف و کلاه سیاه که در همین مقاله راجب آن به شما توضیح داده‌ایم استفاده نکنید.

نظر شما درباره‌ی این مقاله چه بود؟ آیا تا به حال سعی کرده‌اید که بر روی سئو سایت خود کاری انجام دهید و یا به یادگیری سئو بپردازید؟ نظرات خود را در زیر همین پست برای ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید و برای ما بنویسید که این مقالات تا چه حد بر روی دانش سئو شما تاثیرگذارند.

از این طریق می‌توانید به جای یک محل یا یک شهر، محصول خودتان را در سطح استان، کشور یا حتی دنیا معرفی کنید پس هرگز قدرت اینترنت را دست کم نگیرید و از همین حالا به آموزش سئو بیاندیشید.

برترین افزونه‌های کروم که برای سئو سایت به آن‌ها نیاز دارید

بسیار ممنون برای مطالب بسیار مفید که در عین حال ساده بیان شده بودن،

صفحه آموزش تضمینی سئو اصلی دوره ها مقالات آموزشی درباره ما تماس با ما ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۷ ثبت نام کنید ورود

سئو داخلی یا آن پیج به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که درون سایت صورت می‌گیرد تا بتوانیم به محبوبیت بیشتری نزد موتورهای جستجو دست پیدا کنیم. از مهم‌ترین مواردی که در مبحث سئوی آن پیج قرار می‌گیرد، می‌توان به مباحث فنی، تولید محتوا و البته رابط کاربری و ظاهر سایت اشاره کرد.

هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.

Report this wiki page