خدمات طراحی وب سایت نکاتی که قبل از خرید باید بدانید - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، ما طراحی اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد.

کسب و کارهای سنتی زمانی‌که پا به حوزه بازاریابی دیجیتال می‌گذارند با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند. تجربه به ما نشان داده است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این کسب و کارها نداشتن هویت بصری مشخص و استانداردهای برندینگ است.

تفکر خلاق، نگرش متفاوت و استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا در کنار تعهد شالوده واحد طراحی وب سایت را تشکیل می‌دهد.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

همان طور که در بالا گفته شد هاست یک فضای میزبانی است که ما با خرید آن میتوانیم تمام اطلاعات و فایل های سایتمان را در آن نگه داری کنیم . اهمیت هاست بسیار زیاد است و ما باید هاستی پایدار ومطمئن انتخاب کنیم تا سایتمان همیشه در دسترس کاربران باشد.

ما به‌روزرسانی‌های مهم نرم‌افزاری را انجام می‌دهیم و به طور مداوم از وب‌سایت پشتیبانی می‌کنیم تا از یک تجارت پایدار اطمینان حاصل کنیم. اکنون زمان افزایش عملکرد است.

نوین دو راه مختلف برای ساخت وب سایت شما پیش پایتان می‌گذارد. اولین راه انجام یک طراحی اختصاصی برای وب سایت شما است.

پس از پایان طراحی و آماده سازی فهرست ها ، صفحات و محصولات اولیه آموزش کاملی از پنل مدیریت و امکانات دیگر در اختیار شما قرارخواهد گرفت و اگر مایل بودید میتوانید فرآیند تکمیل محتوا گذاری و سئوی وبسایت را هم از ما بخواهید.

بله قراردادها از طرف آژانس خلاقیت وبسیما به صورت رسمی و تابع قوانین کشور شامل کد اقتصادی، بیمه و مالیات منعقد می‌گردد، شما می‌توانید به عنوان شخص حقیقی یا شرکت حقوقی با مجموعه وبسیما همکاری کنید.

 قالب‌های رایگان، بسیار ساده بوده و امکانات بسیار کمی در اختیار شما قرار می‌دهند.

خوشبختانه اینترنت یک بستر عالی را برای این کار فراهم کرده است و پزشکان، بیمارستان ها و کلینیک های درمانی می توانند به راحتی کارهای دریافت نوبت و ارتباط با بیماران خود را با داشتن یک وب سایت پزشکی آسان کنند.

وبیمو مفتخر است که طبق اصول و استاندارد های طراحی و گوگل ، خدمات طراحی سایت خود را انجام میدهد و از اخرین امکانات به روز در این حوزه استفاده میکند.

به همین دلیل، سایت باید عملکرد درستی داشته باشد و کاربر را ترغیب کند بخش‌های مختلف را مطالعه کند تا بتوانید اعتماد کاربر را جلب نمایید.

هاست چیست؟ به زبان ساده هاست یک فضای میزبانی است که ما با خرید آن میتوانیم تمام اطلاعات و فایل های سایتمان را در آن نگه داری کنیم . اهمیت هاست بسیار زیاد است و ما باید هاستی پایدار ومطمئن انتخاب کنیم تا سایتمان همیشه در دسترس کاربران باشد.
هاست اشتراکی: هاست اشتراکی مقرون‌به‌صرفه است و شما بابت همان مقدار از منابعی که احتیاج دارید هزینه پرداخت می‌کنید.

یکی از مهم ترین قواعدی که وبسیما در طراحی سایت لحاظ میکند، سئو و بهینه بودن وبسایت از لحاظ ساختاری است. تحلیلگران سئوی وبسیما، تمامی نکات را بررسی میکنند تا وبسایت بر اساس استانداردها تولید شده و مورد تایید موتورهای جستجو قرار گیرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

در میزبانی ابری همواره چندین سرور به‌صورت شبکه در حال خدمات طراحی سایت با امکانات نامحدود کار کردن هستند. وب‌سایت ها محدود به یک سرور با منابع محدود نخواهند شد و در شرایطی که احتیاج به استفاده‌ی بیشتر از منابع دارد، می‌تواند از سایر سرورها در فضای ابری استفاده کند.

پشتیبانی قوی طراحی سایت خیلی مهمه که سایتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن. طراحی سایت بر اساس سئو طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

قطعا، وبسایت های وردپرسی تا ۴ ماه و وبسایت های اختصاصی تا ۶ ماه شامل پشتیبانی رایگان خواهند بود.

پیشنهاد می‌کنم برای صحبت بیشتر در مورد تفاوت های این دو و پیدا کردن گزینۀ مناسب با توجه به نیازهایتان، حتماً با تیم ما تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت اختصاصی، مزایای فراوانی دارد. طراحی اختصاصی سایت، امنیت بالاتری داشته و همه چی بر اساس نیاز شما طراحی خواهد شد.

یعنی پس از اجرای قالب آماده سایت رایگان شما یک سایت دقیقا مانند پیش نمایش خواهید داشت. کافیست بر لینک دانلود کلیک کنید تا بسته نصبی در اختیارتان قرار بگیرد و به راحتی در چند دقیقه بتوانید یک سایت وردپرسی با قالب حرفه ای داشته باشید.

با طراحی وب سایت هنری زیبا و جذاب برای خود می توانید آثار خود را به نمایش بگذارید ، برای داشتن مکان دائمی برای به نمایش گذاشتن آثار خود سرمایه گذاری کنید.

درهر صورت ما تمام تلاش خود را می کنیم تا شما با کمترین هزینه و کمترین پیچیدگی بهترین نتیجه را بگیرید.

همانطور که میدانید وبسایت یک مرجع بسیار عالی برای شروع کسب و کار اینترنتی شما می باشد و شما می توانید با استفاده از وبسایت مشتریان بسیار زیادی را در تمام نقاط دنیا به سمت سایت خود هدایت نمایید.

با داشتن یک وب سایت شرکتی اختصاصی و ریسپانسیو ، شما می توانید اعتبار شرکت خود را بیشتر کنید و میزان فروش خدمات و محصولات خود را چندین برابر کنید.

جهت بررسی بیشتر می‌توانید با مراجعه به سایت نظام صنفی رایانه ای کشور تعرفه رسمی را دانلود نموده و مطالعه فرمایید.

Report this wiki page